Betaling / Huisregels

1. Betaling.

 

  • Wanneer ?

Wegens misbruiken zien wij ons genoodzaakt een voorschot van 100 euro te vragen voor alle boekingen (dus ook voor betalingen met cadeaubon) met een kostprijs groter dan 130 euro. Hetzelfde geld voor ALLE boekingen voor vrijdagen, zaterdagen, zondagen en feestdagen. Dus ook voor basisformules op die dagen. Het voorschot dient overgeschreven te worden op rekeningnr. 775-5774074-73 (BE 27 7755 7740 7473, BIC GKCC BEBB) ten laatste 5 dagen voor de wellnessbeurt en dient de naam en datum van de beurt te vermelden. Het overschrjvingsbewijs dient voorgelegd te worden na het nemen van de wellnessbeurt. U kan ook het voorschot ter plaatse komen betalen. Zolang wij het voorschot niet ontvangen hebben, hebben wij het recht om de reservatie te annuleren zonder de klant te verwittigen. Wij houden ons het recht voor om ook op andere tijdstippen dan deze hiervoor vermeldt, een voorschot te vragen bij het boeken.

U kan ter plaatse afrekenen onmiddellijk na de wellnessbeurt. In het geval van een cadeaubon wordt het betaalde voorschot vanzelfsprekend terugbetaald.

 

  • Hoe ?

Contant. Er is geen betaling met bankkaarten mogelijk. Er is steeds slechts één persoon die het totaalbedrag betaalt (ook bij groepen), dit voor een vlotte gang van zaken.

 

 

2. Reglement boekingen en annulatie

 

  • Wegens veelvuldige misbruiken zien wij ons genoodzaakt een reglement op te stellen voor boekingen en annulaties dat langer dan nodig is dan volgens het gezond verstand zou moeten zijn... wij wensen immers onze correcte klanten een maximale dienstverlening te bieden ten nadele van potentiele klanten die wat minder verantwoordelijkheidszin hebben...
  • Van zodra de klant op gelijk welke wijze contact met ons op neemt voor een boeking, verklaart hij zich akkoord met alle reglementen en informatie vermeld op deze website. Hij kan deze achteraf niet meer ter discussie stellen.
  • Wij vragen om een correcte en eerlijke communicatie... een boeking van 9 u tot 12 u is voor ons geen boeking van 21 u tot middernacht. Bij een mondelinge reservatie herhalen wij op het einde van het gesprek de reservatie ter controle, het zijn deze gegevens die in het reservatiedagboek komen. Het is dus in uw belang om dit mee te controleren. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de klant omdat wij niet kunnen weten wat de klant wil bestellen...
  • Bepaalde zaken zijn inbegrepen in de verschillende formules, andere niet. Alle noodzakelijke informatie staat duidelijk beschreven op deze website. Het is enkel de info vermeld op deze website die geldig is. Het is aan de klant om initiatief te tonen om alle informatie te lezen, het is immers voor ons onmogelijk om bij een boeking alle informatie spontaan terug mee te delen aan de klant. Zo zijn handdoeken bvb. bij ons standaard niet noodzakelijk inbegrepen in de verschillende formules.
  • In de periode na boeking dat wij aan het wachten zijn op uw bevestiging, hebben wij het recht de boeking te annuleren zonder verwittiging als een andere klant wil boeken op hetzelfde tijdstip. U hebt er dus alle belang bij om snel te bevestigen. Deze maatregel is nodig omdat bepaalde klanten ons te lang laten wachten op bevestiging en dan uiteindelijk afzeggen. Het nemen van opties is dus nooit mogelijk.
  • Bij het annuleren op de dag van de saunabeurt zelf of niet opdagen zonder verwittigen hebben wij het recht een kost aan te rekenen van 125 euro. Bij annuleren minder dan 4 dagen voor de saunabeurt zal er een kost aangerekend worden van 50 euro. Annuleren van de klant door het niet betalen van het voorschot zien wij niet als een geldige annulatiemethode, annuleren door niet te bevestigen evenmin. Een annulatie door de klant moet steeds met wederzijdse communicatie gebeuren om geldig te zijn. Een boeking kan door ons echter steeds geannuleerd worden zonder de klant te verwittigen indien wij geen duidelijke bevestiging van de klant gekregen hebben. De meest duidelijke bevestiging van de klant is per mail met leesbevestiging van ons.
  • Het badhuis wordt steeds voor 2 tot 6 a 8 personen privé afgehuurd. De klant mag altijd vragen om het badhuis te bezichtigen om zich er van te vergewissen of de ruimte en de faciliteiten geschikt zijn voor zijn verblijf.

 

3. Huisregels

 

 

  • Alle faciliteiten worden steeds privé afgehuurd. Het al of niet dragen van badkledij is een vrije keuze van de klant.
  • Er dienen steeds slippers gedragen te worden (omwille van voethygiene en slipgevaar bij natte vloer). Deze worden u steeds gratis ter beschikking gesteld. Enkel voor groepen (meer dan vier personen) vragen wij om maximaal zelf slippers mee te brengen.
  • Het is strikt verboden te roken binnen de gebouwen. Buiten de gebouwen kan er vanzelfsprekend gerookt worden. De peuken dienen in de voorziene asbak gedeponeerd te worden. Wij apprecieren het als er geen peuken achtergelaten worden op onze parking.
  • Het wellnesscenter is geen eiland... wij vragen dat de rust van de overige klanten, buren en eigenaars gerespecteerd wordt door niet te roepen, te tieren en onnodig lawaai te maken. Vooral na 21 u vragen wij hier aandacht voor. Indien deze regel niet gerespecteerd wordt, hebben wij steeds het recht te eisen dat de rumoerige klanten het wellnesscenter vroegtijdig verlaten. De klant heeft hierbij niet het recht om  een deel van de voorziene prijs niet te betalen.
  • Eventuele klachten (zeer zeldzaam...) dienen steeds OGENBLIKKELIJK gemeld te worden zodat wij het probleem kunnen na gaan en eventueel verhelpen. Hierdoor kunnen klachten NA de saunabeurt nooit aanleiding geven tot het geven van een korting.
  • Uw voorziene tijd (bvb. 2.5 u bij een basisformule) start steeds vanaf het moment dat de rondleiding begint of u de sauna- of massageruimte betreed. Indien u te laat komt kunnen wij het begin- en eindtijdstip niet aanpassen. Bij het eindtijdstip van de saunabeurt dient iedereen de kleedkamer verlaten te hebben. Indien u de kleedkamer niet tijdig verlaat, hebben wij na het verstrijken van een kwartier het recht een bijkomend half uur aan te rekenen. Bovendien kunnen wij dan steeds de saunaruimte betreden ongeacht u klaar bent of niet. Wij vinden het spijtig deze maatregelen te moeten hanteren, doch enkel zo kunnen wij de volgende klant een juist startuur garanderen.
  • Achtergelaten voorwerpen worden maximaal 1 maand bewaard door Yuna Wellness om de klant de kans te geven de voorwerpen op te halen. Na deze periode gaan wij er van uit dat de klant deze niet meer nodig heeft en ontdoen wij ons van de voorwerpen.